Γενικοί Όροι Χρήσης

Συνθήκες και όροι χρήσης

 

  1. Όλοι οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι που αναρτώνται στον δικτυακό μας τόπο καταργούν κάθε αντίστοιχο προηγούμενο σε ηλεκτρονική μορφή.
  2. Η εταιρεία επιφυλάσσεται για τυχόν τυπογραφικά λάθη ή ανακρίβειες στα ηλεκτρονικά έντυπα ή στο περιεχόμενο του δικτυακού μας τόπου.
  3. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων όλων των ηλεκτρονικών καταλόγων καθώς και όσες αναφέρονται στο περιεχόμενο του δικτυακού μας τόπου είναι τιμές χονδρικής πώλησης και δεν περιλαμβάνουν την αξία του ΦΠΑ .
  4. Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στον χώρο της χονδρικής πώλησης και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και επιχειρήσεις. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θα πρέπει να διαθέτουν Α.Φ.Μ. ώστε να μπορούμε να τους διαθέσουμε τα προϊόντα μας και να εκδώσουμε τιμολόγιο.
  5. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών των προϊόντων οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση.
  6. Το σύνολο του περιεχομένου του δικτυακού μας τόπου καθώς και όλων των ηλεκτρονικών και φυσικών μας εντύπων αποτελεί αντικείμενο ιδιοκτησίας της εταιρείας ΣΑΜΑΝΔΑΡΑΣ Ε & ΣΙΑΟ.Ε., διανέμεται δωρεάν και αποτελεί εργαλείο για επαγγελματική χρήση. Απαγορεύεται η ολική ή η εν μέρει αναδημοσίευση, αντιγραφή, έκδοση ή πώληση του από οποιονδήποτε, καθώς επίσης και η άντληση φωτογραφιών και η παρουσίασή τους σε οποιοδήποτε έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο, χωρίς τη ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της εταιρείας μας.

 

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

 

Λήψη παραγγελιών

Οι τιμές των προϊόντων μας είναι ex-works και δεν περιλαμβάνουν την αξία του Φ.Π.Α. που εφαρμόζεται στην περιοχή του  πελάτη.

 

Μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  1. Μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας μας samandaras.gr, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες χρήσης.
  2. Να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2310 537077 στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας μας, τις οποίες μπορείτε να τις μάθετε από το site μας.
  3. Να στείλετε την παραγγελία σας μέσω fax στο 2310537616.
  4. Να στείλετε την παραγγελία σας με e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected] στο οποίο θα αναγράφονται αναλυτικά όλα σας τα στοιχεία για την έκδοση του τιμολογίου, όπως και οι κωδικοί των προϊόντων με τις ποσότητές  τους.
  5. Να επισκεφθείτε την έδρα μας, ΜΠΡΑΝΤΟΥΝΑ 5, 2ος όροφος, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, όπου λειτουργεί σύγχρονος και οργανωμένος εκθεσιακός χώρος στον οποίο εκθέτονται δείγματα από τα προϊόντα μας

 

Ενημέρωση παραγγελίας – χρόνος αποστολής

 

Η ενημέρωση  για την παραγγελία σας μπορεί να γίνει με τους εξής  τρόπους: τηλεφωνικά, μέσω sms, μέσω viber ή μέσω e-mail. Όταν δίνετε την παραγγελία σας μπορείτε να δηλώστε και με τι τρόπο θέλετε να ενημερωθείτε.

Ο χρόνος ετοιμασίας της παραγγελίας είναι ανάλογος με τα ζητούμενα προϊόντα, αν είναι έτοιμα ή πρέπει να κατασκευαστούν και είναι αντικείμενο συνεννόησης.

Όταν είναι έτοιμη  η παραγγελία σας, σας ενημερώνουμε για την αξία της και τον τρόπο αποστολής της.

 

 

Παραγγελίες πελατών εξωτερικού

 

Η διαχείριση παραγγελιών πελατών εξωτερικού, έχει ως εξής:

  1. Μας στέλνετε την παραγγελία σας μαζί με τα πλήρη στοιχεία τιμολόγησης και επικοινωνίας (και τον Ευρωπαϊκό αριθμό Φ.Π.Α.).
  2. Η παραγγελία προχωράει προς εκτέλεση.
  3. Σας στέλνουμε το προτιμολόγιο με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όγκος, βάρος κλπ, της παραγγελίας σας, για την τραπεζική κατάθεση και την αποστολή.
  4. Μόλις τα χρήματα εμφανιστούν στον τραπεζικό μας λογαριασμό, καλούμε την μεταφορική σας εταιρεία να έρθει να την παραλάβει.
  5. Την μεταφορική εταιρεία μας την υποδεικνύει ο πελάτης. Στο τιμολόγιο που εκδίδεται δεν περιλαμβάνονται μεταφορικά έξοδα.
  6. Στις παραγγελίες πελατών εξωτερικού εφαρμόζεται ελάχιστο όριο αξίας παραγγελίας 100,00 ευρώ.

 

Τρόποι πληρωμής

 

Τρόποι πληρωμής, κατά την παραλαβή της παραγγελίας  σας από την έδρα μας, Θεσσαλονίκη, Μπραντούνα  5, 2Ος όροφος , διατίθενται οι παρακάτω τρόποι πληρωμής :

  1. Μετρητά
  2. Επιταγή (μετά από προσυνεννόηση, δίδεται εκείνη τη στιγμή και εφόσον έχει εκδοθεί το σχετικό τιμολόγιο)
  3. Τραπεζική κατάθεση (πριν την παραλαβή της παραγγελίας)

Τρόποι πληρωμής, κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στον χώρο της  επιχείρησής σας:

  1. Αντικαταβολή μετρητών( εφόσον το πρακτορείο μεταφορών έχει σχετική σύμβαση με την εταιρεία μας ή εφόσον επιλέξτε αποστολή με ταχυμεταφορά, courier).
  2. Αντικαταβολή επιταγής (μετά από προσυνεννόηση και εφόσον το πρακτορείο μεταφορών έχει σχετική σύμβαση με την εταιρεία μας). Στην περίπτωση που το πρακτορείο μεταφορών είναι της επιλογής σας και δεν συνεργάζεται με την εταιρεία μας, στέλνετε την επιταγή απευθείας στην έδρα μας με το ταχυδρομείο, συστημένο, ή με courier. Με την παραλαβή της επιταγής η παραγγελία σας αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Τραπεζικοί λογαριασμοί

 

ΕΘΝΙΚΗ: 213/44176900

IBAN: GR 98 0110 2130 0000 2134 4176 900

EUROBANK:  0026 0243 7902 0006  6924

IBAN: GR81 0260 2430 0007 9020 0066 924

ALPHA: 8470 0200 2009 461

IBAN: GR33 0140 8470 8470 0200 2009 461

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 6711 1130 8690 0

IBAN: GR02 0171 7110 0067 1111 3086 900

Όλοι οι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι όψεως με δικαιούχο την εταιρεία ΣΑΜΑΝΔΑΡΑΣ Ε. & ΣΙΑ Ο.Ε. Στο αιτιολογικό της κατάθεσης θα πρέπει να γράφετε την επίσημη επωνυμία της επιχείρησής σας. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας και την αποφυγή του οποιουδήποτε λάθους, μπορείτε να μας στείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο fax 2310 537616 ή με e-mail στο [email protected] ή να μας ενημερώστε τηλεφωνικά στο 2310 537077. Με την επιβεβαίωση της τραπεζικής κατάθεσης , η παραγγελία σας αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

 

Τρόποι αποστολής

 

Για την Θεσσαλονίκη

Η παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να γίνει από την έδρα μας, εφόσον πρώτα έχετε βεβαιωθεί ότι είναι έτοιμη για παράδοση, έχοντας επικοινωνήσει με την εταιρεία μας. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την παράδοση της παραγγελίας στην έδρα του πελάτη, κατόπιν προσυνεννόησης.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα

Υπάρχουν τρείς τρόποι αποστολής της παραγγελίας στις περιοχές εκτός Θεσσαλονίκης: με πρακτορείο μεταφορών, με ταχυμεταφορά (courier), ή με ταχυδρομείο. Το κόστος αποστολής βαρύνει τον παραλήπτη.

  1. Με πρακτορείο μεταφορών. Όταν το πρακτορείο μεταφορών έχει σχετική σύμβαση με την εταιρεία μας, η αποστολή μπορεί να γίνει με την μέθοδο της αντικαταβολής. Στην περίπτωση που η μεταφορική εταιρεία είναι της επιλογής σας, πρέπει πρώτα να γίνει εξόφληση της αξίας της παραγγελίας απ΄ ευθείας σε μας (είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μας, είτε με αποστολή επιταγής στην έδρα μας) και κατόπιν τα εμπορεύματα θα μεταφερθούν με το επιλεγμένο από σας πρακτορείο.
  2. Με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που στέλνει ο πελάτης στην εταιρεία μας και εφόσον έχει ενημερωθεί ότι η παραγγελία του είναι έτοιμη προς παράδοση. Κατόπιν προσυνεννόησης , με την εκάστοτε συμβεβλημένη με την εταιρεία μας, εταιρεία ταχυμεταφορών (courier), χρεώνοντάς σας τα ανάλογα ναύλα για απλή αποστολή ή για αντικαταβολή μετρητών. ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με Ταχυμεταφορά (courier) είναι ακόμη αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο.
  3. Με ταχυδρομείο, ΕΛΤΑ, με την μέθοδο της αντικαταβολής .

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα έξοδα μεταφοράς της παραγγελίας, ανεξαρτήτως ποσού και όγκου, επιβαρύνουν τον παραλήπτη.

Η εταιρεία ΣΑΜΑΝΔΑΡΑΣ  Ε. & ΣΙΑ Ο.Ε. δεν αναλαμβάνει οποιαδήποτε ευθύνη της μεταφοράς των προϊόντων. Όλες οι παραγγελίες μεταφέρονται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημία προκαλείται από την μεταφορά, υπόλογος είναι η μεταφορική εταιρεία η οποία έχει αναλάβει την παράδοση της παραγγελίας στον αγοραστή και όχι η εταιρεία μας.

 

Επιστροφές προϊόντων

Η ΣΑΜΑΝΔΑΡΑΣ  Ε. & ΣΙΑ Ο.Ε. σας διασφαλίζει για την ποιότητα των προϊόντων που πωλούνται μέσα από την ιστοσελίδα της. Όλα τα προϊόντα μεταφέρονται με την ευθύνη του αγοραστή. Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει την αντικατάσταση του προϊόντος λόγω ζημίας ή καταστροφής που προκλήθηκε κατά την μεταφορά του.

Δυνατότητα υπαναχώρησης  

Βάσει της πολιτικής της εταιρείας μας, έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε την υπαναχώρηση (γραπτά ή τηλεφωνικά) από κάποια αγορά που πραγματοποιήσατε για την άσκηση της εμπορικής σας δραστηριότητας, εντός 10 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντάς μας το προϊόν που επιθυμείτε, χωρίς να χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

 

Η δυνατότητα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

  1. Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με ανέπαφη της συσκευασία του .
  2. Συνοδεύεται από το σχετικό δελτίο αποστολής.
  3. Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της αίτησης υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

 

Εφόσον  εγκριθεί η αίτηση και η αποστολή της επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για την συγκεκριμένη αγορά με τη μορφή πιστωτικού υπολοίπου για μελλοντικές αγορές.

 

Κατάσταση επιστρεφόμενου  προϊόντος

Σε περίπτωση έγκυρης και έγκαιρης αίτησης υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση και να είναι άθικτη η συσκευασία του.

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητάς και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με  χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτή  την περίπτωση από το ποσό που θα σας πιστωθεί, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε  κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης.

Υπαιτιότητα του πωλητή

Στις περιπτώσεις στις οποίες, με αποδεδειγμένη  υπαιτιότητα της εταιρείας μας, πωλήθηκε λανθασμένα προϊόν ή προϊόν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ) έχετε τη δυνατότητα υπαναχώρησης, επιστροφής του προϊόντος και το πρόσθετο δικαίωμα να ζητήσετε την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Αν δεν είναι εφικτή η επιδιόρθωση ή  αντικατάσταση κάποιου προϊόντος και πάλι επιστρέφεται στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για την συγκεκριμένη αγορά με την μορφή πιστωτικού υπολοίπου για μελλοντικές αγορές.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, συμβουλεύουμε να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωληθέντων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή:

  1. Να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος.
  2. Αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης.

Αν το προϊόν δεν επιστραφεί εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας, τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήστε με την εταιρεία μας και να μας αναφέρετε την επιθυμία σας για ακύρωση της παραγγελίας σας.

Προτείνουμε αυτό να γίνεται έγκαιρα, εντός 24 ωρών, πριν προχωρήσει η παραγγελία σας προς εκτέλεση.

Μια ολοκληρωμένη παραγγελία μετά την πάροδο 10 ημερών θεωρείται αυτόματα ακυρωμένη, εκτός εάν έχει εξοφληθεί και ο πελάτης για κάποιο λόγο δεν την έχει παραλάβει ακόμη.

 

X